1397-09-07 12:57
1005
0
59145
رئیس اداره قرآنی اوقاف گلستان:

طرح ملی حفظ قرآن کریم «بشارت ۱۴۵۲» در گلستان برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآنی اوقاف گلستان از برگزاری طرح ملی حفظ قرآن کریم «بشارت ۱۴۵۲» در گلستان با هدف بسط فرهنگ انس با قرآن کریم و مفاهیم سازنده آن، گسترش فرهنگ تلاوت و تدبر در آیات خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از واحد رسانه‌ای مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام ابولفضل کوهساریان، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گلستان از برگزاری طرح ملی حفظ قرآن کریم «بشارت ۱۴۵۲» در این استان با هدف بسط فرهنگ انس با قرآن کریم و مفاهیم سازنده آن، گسترش فرهنگ تلاوت و تدبر در آیات در استان گلستان خبر داد.

وی ضرورت تعامل و ایجاد هم‌افزایی دستگاه‌های متولی در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری به سمت اجرایی شدن این راهبرد اصلی را مهم ارزیابی کرد و افزود: ضروری است جمله راهبردی و کلیدی از رهبری در خصوص تربیت این حافظان، به عنوان راهبرد اصلی همه فعالان و دستگاه‌های قرآنی مدنظر قرار گیرد.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان در ادامه با اشاره به اینکه این طرح سه مرحله آزمونی خواهد داشت و نهایتا آزمون نهایی در هفته اول اسفند ۹۷ برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شایسته است با تبلیغات گسترده و اهتمام دستگاه‌ها و آحاد جامعه تعداد شرکت‌کنندگان در این طرح نسبت به گذشته افزایش یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه محتوای این طرح با محوریت حفظ و مفاهیم جزء سی ام قرآن کریم برگزار می‌شود گفت: نحوه ثبت نام در این طرح بزرگ قرآنی در سایت www.beshaarat.ir بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از این طریق ثبت نام کنند.

وی همچنین افزود: به منظور استفاده حداکثری علاقمندان از برنامه‌های آموزشی توافق شده روزانه حداقل ۷ ساعت آموزش از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش شود.

حجت‌الاسلام کوهساریان در پایان همچنین به آزمون ارزیابی عمومی حفظ جزء سی‌ام اشاره کرد و افزود: این آزمون به صورت گسترده و همزمان با برگزاری آزمون سراسری سال ۹۷ در روز پنجشنبه مورخ ۹ اسفند ۹۷ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به ادارات اوقاف سراسر استان گلستان مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۶۸۶۲۲۱ تماس حاصل بگیرند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.